úterý 12. srpna 2014

HIT podruhé

Nakoupeno sice bylo, ale moje tělo "tutovky" neboli povolené potraviny odmítalo. Ne všechny, ale např. tuhle Ricottu. Uvařila jsem si rýžové nudle, smíchala s kapkou oleje, Ricottou a šnětlíkem a s chutí se do toho pustila. Na tu chuť jsem si nejdřív musela trošku zvyknout, ale už po třetí vidličce to šlo (synovi to třeba chutnalo už od první :-D). Bohužel reakce byla, jídlo jsem v sobě neudržela (že by vadila kys.citronová?, to ale asi ne), takže Ricotta přesunuta ze seznamu povolených do seznamu "na vyzkoušení". Ovšem zkoušení odloženo min. až za měsíc nebo déle...

Malá úprava seznamu... a jedeme dál - zatím toho není moc, co z povolených mé tělo přijímá bez jakékoliv reakce, ale je. Je to hlavně díky tomu, že hladina histaminu v těle je vysoká a tudíž to bude chtít čas, aby se to upravilo, stabilizovalo.

Každopádně - bez problémů baštím BANÁNY (vyzkoušeny jak bio, tak normální z Billy); sem tam HRUŠKU; HROZNO bio (ovšem bez slupky - takže cca hodinová svačina :-D ); KUKUŘIČNÉ LUPÍNKY DOVES FARM (složení: kukuřice, kukuřičný slad a sůl - nic jiného :-) ); LIPÁNEK vanilka (tento - bez škrobů a aditiv, prostě jen smetana, tvaroh a cukr); ACTIVIA tvarohová vanilka (ano, ač přímo neodpovídá, moje tělo jednu denně snese).

Kafe - z kvanta pročtených článků, tabulek a knížek jsem nezjistila jednoznačné stanovisko, že by káva (bez příchutě, prostě jen kvalitní rozpustná káva s troškou čerstvého mléka) měla vadit. Jedni tvrdí, že ano, druzí, že ne. Každopádně káva funguje výborně jako močopudný prostředek, tudíž odplavuje z těla škodlivé látky. Takže vhodnost pití kávy při HIT je tak 50:50 - tudíž si to musí každý na sobě vyzkoušet sám. Já mám vyzkoušeno, že jeden hrnek kávy po ránu s kouskem kvalitní čokolády (bez lepku, ořechů, aditiv a ztužených tuků) moje tělo snese :-) (ale víc ne). Což jsem ráda, neb moje závislost na kávě je šílená a bez hrnku kafe bych asi po ránu nedokázala fungovat.

No - a na další pomalé přidávání do jídelníčku (neb prozatím je fakt hodně omezený), je:

- kukuřičný pufovaný chlebík
- rýžový pufovaný chlebík
- čerstvé máslo
- Cottage bez příchutě
- kukuřičné a rýžové těstoviny
- mango
- brambory

2 komentáře: