úterý 12. srpna 2014

Objevy a tipy I.

Nejde jen o novinky, neb některé věci jsou známé, jiné méně, ale spíš o to, podělit se - co kde se dá bezlepkového (BZL) plus bezořechového (BZO) koupit, tipy na to, kde se dá dobře BZL a BZO nabaštit či občerstvit  ...
Vaše tipy jsou vítány.

No a jako totální kafový a čokoládový závislák začnu "kafem do kapsy" a čokoládou, kterou jsem objevila v Motole a bohužel zatím nikde jinde :-( ...


Kávové tablety (bonbony) od Mr. Brown neboli kafe do kapsy :D (bez lepku, bez laktózy, bez vajec, bez ořechů)
Složení: bezlaktózová sušená smetana, cukr, instantní káva, cukroester (což je, snad jsem to našla správně, ester sacharozy s mastnými kyselinam). Obsahuje KOFEIN!

Musím říct, že dobrý :-). Bála jsem se, že to bude zase jeden z těch šíleně přeslazených kávových bonbonů (tedy samý glukózový sirup :-( ...) a ono ne. Fakt to chutná jako kafe s mlékem :-). A i cena byla dobrá - koupila jsem za 13 korun (10 tablet).



No a tady je ta vynikající mléčná čokoláda SWISS od NESTLÉ - bez lepku a bez ořechů :-) . Jen ji ještě najít někde v obchodě, což se mi zatím nepodařilo. Pouze v Motole :-( ...


A ještě jedna výborná čokoláda bez lepku a bez ořechů - tabulková čokoláda MERCI (kávovo-smetanová - ta je u mne nej :-) ; pak mléčná; anebo hořká)


(pozn.: výše uvedené není vhodné při přísné HIT dietě - ale pouze při alergii na lepek, celiakii, alergii na ořechy, vejce...)

Žádné komentáře:

Okomentovat